DansDansDans

November kommer fyllas av dans. Detta är mitt sjuka schema:
17:e Rep inför julföreställning
18:e mina 3 vanliga klasser, dvs. Balett,Balett&Jazz
19:e Rep inför gigg på Cirkus
20:e mina 2 vanliga klasser, dvs Jazz&Balett
21:a mina 2 vanliga klasser som jag undervisar samt pardans
22:a Koreografera inför mitt dansprojekt samt eventuellt en Jazzklass på kvällen
23:e min vanliga klass i skolan, dvs Jazz samt Rep inför gigg på Cirkus
24:e min vanliga klass i skolan, dvs modernt samt gigg på Cirkus
25:e mina 3 vanliga klasser, dvs Balett,Balett&Jazz samt dans på gymnasiemässan
26:e eventuell dans på gymnasiemässan
27:e mina 2 vanliga klasser, dvs Jazz&Balett
28:e mina 2 vanliga klasser som jag undervisar samt pardans
29:e Julföreställning
30:e Julföreställning
Hur får man ihop livet då?

Kommentarer
Postat av: marlene

det där kommer ju gå som en dans! <3

2010-12-16 @ 10:11:37
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-16 @ 21:21:24
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0