från 15 till 0

Jag vaknar upp. Tittar ut. "NEJ det snöar INTE, NEJ det snöar INTE". Försöker intala mig själv om att det inte är sant. Går till mamma. Hon tittar på mig. Ler. "Vännen, titta! Det snöar ute".

INTE OKEY!

Vilket fullträff. Efter gårdagens tvätt av älsklingplånboken (och allt som låg där i) samt ett jävla virus på datorn, som gör att mitt arbete som ska vara inne 00.00 blir uppskjutet, är jag helt slut. Förhoppningsvis äter viruset inte upp hela datorn och ta med sig alla arbeten och BILDER! (Jag är nämligen för snål för att spara ihop till en extern hårddisk.) Jag tror nog någon högre makt är ute efter mig och vill att jag ska bryta ihop totalt!

Så, tack moderjord! Lite snö på det här. Det känns fullbordat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0